Product: Jawbone Customer Care Clear all filters (0 of 14 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Show

Jawbone - Good bracelet. It won't stay on my arm:0(

The plastic clip that helps to bold my bracelet on broke and I cannot get in touch with jawbone to get another one of I don't hear from them I will. Buy another product I cannot go everyday worrying about losing my bracelet! :(
3.3
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Usability
Value for money
Warranty
Website
Product
Jawbone Customer Care
#1070932
Reply to reviews
Their lack of customer service, I have come to realize, is nothing against me personally. They have failed to answer repeated e-mails from both my wife and sister-in-law. If you are considering the purchase of an activity bracelet, I suggest Jawbone be at the bottom,...
Read more
1.4
Product
Jawbone Customer Care
I liked
  • Product while it was working
  • Product while it worked
I didn't like
  • Lack of warrantee and non-existent customer service
#1029235
Reply to reviews
Show

Jawbone Customer Care Review

No customer service at all. Only communication is an auto return email, which nothing happens after the email. Not possible to call. Has had no way to talk to someone with the company for months.
1.2
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Usability
Value for money
Warranty
Website
Product
Jawbone Customer Care
#997537
Reply to reviews
Same thing happened to me as a lot of you here.I contacted support about my band breaking in Oct 2016 and was told they'd be in touch in about a month as their inventory was down, said they'd ship me out a new band as mine was still under warranty. Contacted them over...
Read more
Anonymous
LM

Do you have a phone number. I have tried two different ones and they are not working. Thanks

3.8
Product
Jawbone Customer Care
I didn't like
  • Follow through with warranty claim
#994069
Reply to reviews
I received the email below on 10-28-16 and nothing since.I have followed up twice, with no response and naturally no replacement. Why say you are going to do something and not do it. Why has no one received to my additional communication??? Your replacement tracker...
Read more
2.6
Product
Jawbone Customer Care
#993166
Reply to reviews
Sounds like from other reviews, Jawbone is having serious Customer 'Care' issues, likely precipitated from recent financial woes, and subsequent inventory, and it's customer service agency cutting ties, due to non-payment....
Read more
2.3
Product
Jawbone Customer Care
I liked
  • Diversity of products when they work
I didn't like
  • Inconsistent product reliability
  • Extremely poor and non-existent customer care
#983481
Reply to reviews
I opened a case for an UP3 fitness tracker in early October and was told that it would be up to 30 days for my under warranty replacement.Funny that their Customer Support number is 'currently unavailable, we anticipate a resolution shortly and appreciate your...
Read more
1.5
Product
Jawbone Customer Care
#976518
Reply to reviews
, stay clear of Jawbone. Their lack of customer service worldwide tells me that this company is in financial hardship, and soon will file bankruptcy. I received a replacement band which failed to charge, and 3 months on I still don't have a replacement band! This is...
Read more
2.6
Product
Jawbone Customer Care
I liked
  • App is really cool
I didn't like
  • Quality of the bands and no customerservice
#973578
Reply to reviews
Show

Jawbone Customer Care Review

Worst ever!!! Customer support has been down via phone and online for over a week! Still waiting for my replacement! Lost a customer and will be telling others do not waste their money! Totally unacceptable!
Product
Jawbone Customer Care
#967211
Reply to reviews
When the battery on my UP2 failed I initially contacted support via email.I received generic replies, but no answer to my actual question. After multiple emails were not answered I called the Australian support number. This was forwarded to the American office who then...
Read more
1.1
Product
Jawbone Customer Care
I liked
  • Product concept
I didn't like
  • Customer service
  • Complete lack of customer support
  • No replies to email
#945490
Reply to reviews